نتیجه و ویدیو خلاصه بازی منچستریونایتد و پالاس| فاجعه تن‌هاخ و رفقا! تاریخ و ساعت بازی پاریسن‌ژرمن و دورتمند در دور برگشت نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان | ام‌باپه به فینال می‌رسد؟ جدول لیگ برتر ایران پس از پایان هفته بیست و ششم (۱۷ اردیبهشت) | نکونام صدر را به پرسپولیس نمی‌دهد نتیجه بازی استقلال و ذوب‌آهن+ ویدیو گل‌ها(۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳)| واویلا از بلانکو ویدیو خلاصه بازی استقلال و ذوب‌آهن(۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) سرآسیایی از هدایت سایپا کنار گذاشته شد محمد حسینی از خوشه طلایی کنار رفت | رضا ناصحی سرمربی شد ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و نساجی(۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) نتیجه بازی پرسپولیس و نساجی(۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳)+ ویدیو گل‌ها| صدرنشینی ۳ ساعته؟ پخش زنده بازی فولاد و تراکتور در لیگ برتر (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین ترکیب پرسپولیس برای دیدار مقابل نساجی اعلام شد پخش زنده بازی نساجی و پرسپولیس در لیگ برتر (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی سپاهان و استقلال خوزستان در لیگ برتر (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پرداخت پول به بازیکنی که با فوتبال خداحافظی کرده است! کمپ حجازی تجهیز می‌شود کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال طی ۱۷ روز ۴.۵ میلیارد تومان به جیب زد پخش زنده بازی استقلال و ذوب آهن در لیگ برتر (۱۷ اردیبهشت) + تماشای آنلاین الاهلی در صدد تمدید قرارداد قائدی ۲ پهلوان ایرانی دوپینگی از آب در آمدند!
سرخط خبرها

مجمع انتخاب ریاست هیئت پینگ‌پنگ خراسان رضوی، امروز برگزار می‌شود | ۸ نامزد و چند حاشیه روی میز!

  • کد خبر: ۴۸۶۰۵
  • ۱۲ آبان ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۳
مجمع انتخاب ریاست هیئت پینگ‌پنگ خراسان رضوی، امروز برگزار می‌شود | ۸ نامزد و چند حاشیه روی میز!
انتخابات ریاست هیئت تنیس‌روی‌میز در‌حالی امروز برگزار می‌شود که ۸ کاندیدا برای احراز این پست در مجمع عمومی تنیس‌روی‌میز استان با یکدیگر رقابت خواهند کرد؛
بهنام اخوت | شهرآرانیوز؛ انتخاباتی که قرار است با حضور علی قارداشی، رئیس فدراسیون تنیس‌روی‌میز، مدیرکل ورزش و جوانان و اعضای مجمع برگزار شود. هاشم صحراگرد، عباس امیری، پویا پارسا، رمضانعلی محمودی گلستانی، امیر‌اصفیا امینیان، زینب علی‌محمدی، وحید نیک‌فرجام و سیدامیر کلالی ۸ نامزدی هستند که باید در مجمع امروز با ارائه برنامه‌هایشان از اعضای مجمع برای احراز این پست به‌مدت ۴ سال رأی اعتماد بگیرند؛ مجمعی که البته از قضا چندان بی‌حاشیه هم نخواهد بود، چرا‌که از چندی قبل حرف‌و‌حدیث‌هایی در‌خصوص این انتخابات در محافل ورزشی مطرح بوده است.


۵ نامزد اسمی، ۳ نامزد رسمی

گفته می‌شود فهرست هشت‌نفره نامزد‌های انتخاباتی ریاست هیئت تنیس‌روی‌میز همچون سایر مجامع، فهرستی متشکل از چند کاندیدای جدی و رسمی و نامزد‌هایی برای انصراف است! بر اساس شنیده‌ها و حواشی حول این انتخابات رمضانعلی محمودی‌گلستانی و پویا پارسا، ۲ نامزد جدی این انتخابات هستند که قرار است با هم رقابت کنند. البته هاشم صحراگرد نیز رقیبی جدی برای آن‌هاست که گفته می‌شود به نفع گلستانی کنار خواهد کشید. با‌این‌همه ۵ نامزد دیگر هم شاید برای کسب آرای مجمع به سود یکی از این ۳ تن کنار بروند.


سرپرست جانبازان و معلولان در تنیس روی میز؟!

یکی از نکات جالب دیگر فهرست نامزد‌های انتخابات هیئت تنیس‌روی‌میز، قرار‌گرفتن نام وحید نیک‌فرجام در این فهرست است. نیک‌فرجام که چندی بعد از کنار‌گذاشتن محمدی‌فر از هیئت جانبازان و معلولین استان به‌عنوان سرپرست این هیئت انتخاب شد، حالا یکی از نامزد‌های تنیس‌روی‌میزی است که البته با آن بیگانه هم نیست. نیک‌فرجام، سابق بر این در زمان تصدی ریاست هیئت تنیس‌روی‌میز توسط کاظم مستحقی‌راد، نقش بازوی راست او را داشت و دبیر هیئت بود. البته گفته می‌شود نیک‌فرجام پیش از انتخابات انصراف داده است.


دوران پسامستحقی‌راد

فارغ از تمام حواشی حول این مجمع و اعتراض‌های پارسا، یکی از نامزد‌های اصلی به چینش اعضای مجمع که حتی تا نامه‌نگاری به فدراسیون هم رفت، به نظر می‌رسد رئیس بعد از کاظم مستحقی‌راد، در هیئت تنیس خراسان‌رضوی کار سختی را در پیش دارد. شنیده‌های حول این مجمع حکایت از آن دارد که برخی افراد که سابق بر این در ورزش استان نقش پررنگی داشتند، کاندیدای پیشنهادی خود را برای احراز پست ریاست به اداره کل ورزش و جوانان معرفی کردند و این فرد قرار است گزینه مدنظر اداره کل تلقی شود. حال این ادعا‌ها تا‌چه‌اندازه صحت دارد، مسئله‌ای است که بر همگان پوشیده است. کاظم مستحقی‌راد، رئیس پیشین این هیئت، که سابقه سرمربیگری تیم ملی را نیز داشت، در طول دوره چهارساله‌اش در هیئت استان تلاش‌های فراوانی کرد تا چهره پینگ‌پنگ خراسان را در سطح کشور چهره‌ای غنی و قوی نمایش دهد؛ اتفاقی که رئیس بعدی از حالا باید به فکر پُررنگ‌کردن آن باشد.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->